veten informasiya agentliyi

Qəhvənin daha bir faydası məlum oldu

Tarix:13-09-2018, 10:54
Baxış Sayı:526

Qəhvənin daha bir faydası məlum oldu














Potruqaliyalı alimlər belə nəticəyə gəliblər ki, qəhvə böyrək çatışmazlığından əziyyət çəkən insanlarda vaxtsız ölüm riskini azaldır.

Oxu.Az xəbər verir ki, mütəxəssislərin bu haqda məqaləsi “Nephrology Dialysis Transplantation” jurnalında çap olunub.

1999-2011-ci illərdə aparılan araşdırmada böyrək çatışmazlığından əziyyət çəkən 4863 nəfər iştirak edib. Altmış ay ərzində 1283 nəfər vəfat edib.

Ən yüksək kofein dozaları alan şəxslərdə digərlərlə müqayisədə vaxtsız ölüm riskinin 22 faiz azaldığı müşahidə olunub.

Bu ilin iyul ayında isə amerikalı alimlər araşdırıblar ki, gün ərzində 6 fincan qəhvə vaxtsız ölüm riskini azalda bilər.

Kolumbiya ABŞ-nin “Amerika Qalxanı” alyansına qoşulur
Kolumbiya ABŞ-nin “Amerika Qalxanı” alyansına qoşulur
Yandırılaraq öldürülən ər-arvadın fotosu
Yandırılaraq öldürülən ər-arvadın fotosu
Ən çox turist bu rayona gedib
Ən çox turist bu rayona gedib
Fövqəladə Hallar Nazirliyi əhaliyə müraciət edib
Fövqəladə Hallar Nazirliyi əhaliyə müraciət edib
16 yaşlı qız evində ölü tapıldı
16 yaşlı qız evində ölü tapıldı
Günəş Yeri udacaq: Alimlər bəşəriyyəti xilas edəcək PLAN hazırlayıblar
Günəş Yeri udacaq: Alimlər bəşəriyyəti xilas edəcək PLAN hazırlayıblar
Bu qərar minlərlə ailəni sevindirə bilər - Sənədsiz evlər...
Bu qərar minlərlə ailəni sevindirə bilər - Sənədsiz evlər...
13 stomatoloq məsuliyyətə cəlb edildi
13 stomatoloq məsuliyyətə cəlb edildi